Deadline: Christmas Time

 

 

9.- Electronic Devices OOOO (ICT - VERBAL)

 

PRESENT TENSES & USED TO / DIDN'T USE TO - SHOULD / SHOULDN'T

ELECTRONIC  DEVICES & ROOMS IN A HOUSE

 

- Note down all the household appliances you have at home (object and quantity of them) & where you can find them too. 

 

- Note down the effects of electricity on your body according to the amperes.

Find out information about WI-FI Radiations and Health Risk.

 

- How have the electronic appliances changed our life style? Ask to professionals or people who were young in   the 50's (1950)

Write an essay comparing before and now.

 

* Why is not recommended staring at a torch?

* When we are in front of a projector, a tablet or our mobile phone, does it affect in somehow in the same way?

* Write down a list of recommendations we should take in account by the time we work with electronic devices.

(Room - Light - Position of the appliance - Resting Time - ...)  E- Mail

Write an essay providing helpful information and share it with the principal of your school.

 

 

ELECTRONIC DEVICES

MOU-TE AMB LES NNTT

ACTIVITAT 1

En grup parleu sobre aquestes preguntes i intentau entre vosaltres pensar en quines són les respostes. Redacteu un petit text presentant les vostres opinions.

  • Feis una graella apuntant TOTS els aparells electrònics que es tenen a casa avui en dia (aparell i nombre d’unitats); així com el lloc on les podem trobar.

  • Cercau quin afecte té l’electricitat en el nostre cos depenent del nombre d’ampers.

  • Cercau informació sobre les radiacions WIFI i els problemes de salut que poden esdevenir-se.

  • Com han canviat els aparells electrònics la nostra vida?

 

ACTIVITAT 2

Presentau les preguntes de l’activitat 1 i les vostres conclusions a n’en Toni Aguiló Pons o a persones que eren joves als anys 50’ (1950).

Pensau a dir:

  1. Qui sou?

  2. Quin és el motiu del mail?

  3. Quina informació voleu saber?

  4. Quina informació important voldria compartir amb vosaltres?

  5. i si la vostra teoria és certa o per altra banda hi ha incisos a fer.

 

ACTIVITAT 3

 

  • Cuidar la vista és molt important, Per què no és recomanable mirar directament a un llum potent (sol, far de cotxe, llinterna LED, …?

  • Quan ens situam davant d’un projector, tableta o mòbil, afecta a la nostra vista d’alguna manera?

  • Escriviu un llistat de recomanacions que hauríem de tenir present a l’hora de treballar amb aparells electrònics. (Habitació, Il.luminació, Posició de l’aparell electrònic, Descans,...)

 

ACTIVITAT 4

Presentau les preguntes de l’activitat 3 i les vostres conclusions a n’en Jose Vicente.

Pensau a dir:

  1. Qui sou?

  2. Quin és el motiu del mail?

  3. Quina informació voleu saber?

  4. Quina informació important voldria compartir amb vosaltres?

  5. i si la vostra teoria és certa o per altra banda hi ha incisos a fer.

 

CLOENDA

Presenteu per escrit què pensaveu vosaltres al principi, què vos va dir el professional, què pensava la gent i a quina conclusió heu arribat a partir de tota la informació investigada i apresa. Quin consell donarieu a la gent? Què vos agradaria que passés a partir del que heu descobert? Compartiu aquest escrit amb el director del vostre centre.

Al vostre treball hi ha d’aparèixer:

  • oracions en present i subjuntiu per tal de donar consells, condicional.

  • Used to / didn’t use to

  • Modal Verbs (shoud - shouldn’t)

  • aparells electrònics i habitacions dintre d’una casa.

 

Deadline: 20th of January

  

- Edit a plot about all the information, fun facts and anecdotes you have collected in a     dialogue way.

- Send it by e-mail to your English Teacher

- All the members of the group must appear on the script.

- It must take 7 minutes maximum.