Deadline: Christmas Time

 

 

5.- Lifestyle II OOOOO (SCIENCE - VERBAL)

CONDITIONALS & ADVICE

HEALTHY FOOD & LIFE STYLE

 

* What is food providing to our organism?

 

Interview a professional at this area in order to learn as many interesting things as you can.

* Write 6 more questions about healthy diet a child should follow.

- Do adults & children eat the same amount of food?

- What makes diets different according to sex, age and lifestyle?

- According to the different food we eat, what makes our brain to work smarter?

- According to the season, should we change our diet?

- What is the acrylamide? Where can we find it? Is it dangerous?

- ...

* Rewrite the answers of your questions as an essay.

 

FOOD IN OUR ORGANISM

Aprendrem com afavorir el bon funcionament del nostre cos a partir de l’alimentació saludable.

ACTIVITAT 1

  • Què creis que ofereix el menjar al nostre organisme?

  • Realitzau una graella on aparegui:

  • Una classificació dels aliments segons si són pasta, fruita i verdura, lactis, carn o sucres.

  • Quines substàncies aporten segons la categoria.

  • i quina part del nostre cos afavoreixen.

 

ACTIVITAT 2

  • Pensau en preguntes que vos preocupin o vos agradaria saber sobre aquest tema per tal de saber quina seria la dieta més adient a seguir segons l’edat, pes, sexe i alçada de les persones.

  • Els adults i els infants haurien de menjar la mateixa quantitat? Què fa que sigui distint?

  • Per què segons l’edat, sexe, pes i estil de vida la dieta a seguir ha de canviar?

  • Pot un aliment afavorir la capacitat de concentració i rendiment del nostre cervell?

  • Hauríem de canviar la nostra dieta segons l’època de l’any en la que ens trobam?

  • Què és l’Acrilamida? És perjudicial? Per què?

  • Demanau si el vostre menjar preferit és saludable.

  • Demanau la freqüència i quantitats a menjar.

  • Demanau si és distint entre nins i nines.

  • ...

  • Juntau-ho amb les conclusions obtingudes de l’activitat 1 i enviau un mail a la dietista Maria Gomila

Pensau a dir:

  1. Qui sou?

  2. Quin és el motiu del mail?

  3. Quina informació voleu saber?

  4. Quina informació important voldria compartir amb vosaltres?

  5. i si la vostra teoria és certa o per altra banda hi ha incisos a fer.

 

CLOENDA

Presenteu per escrit què pensaveu vosaltres al principi, què vos va dir el professional, què pensava la gent i a quina conclusió heu arribat a partir de tota la informació investigada i apresa. Quin consell donarieu a la gent? Què vos agradaria que passés a partir del que heu descobert?

Al vostre treball hi ha d’aparèixer:

 

  • oracions en condicionals per tal de donar consells segons la informació obtinguda.

  • Menjar i estil de vida saludable.

Deadline: 20th of January

  

- Edit a plot about all the information, fun facts and anecdotes you have collected in a     dialogue way.

- Send it by e-mail to your English Teacher

- All the members of the group must appear on the script.

- It must take 7 minutes maximum.