Deadline: Christmas Time

 

 

8.- Importance of SPORT and GAMES  OOOO (PE - VERBAL)

PRESENT TENSES, SUBJUNCTIVE & CONDITIONALS 

SPORTS & PARTS OF THE BODY

 

PART I

E- Mail

* How can sport help us to study or work smarter?

* How do Boardgames, Susokus, Crosswords or Videogames effect our brain?

Find out a list of sports and write why they are highly recommended.

* Depending on your age, depends the recommended sport?

* Should children go to a gym?

* Do you think gyms should ask for a parents permission depending on the age of the children?

* What would the recommended age be?

* Work harder or smarter? Brain over Brawn!

 

DB8 about it & write down your conclusions.

 

PART II

* Go to different gyms  and ask them the same questions:

- Are there any children coming to the gym?

- If so, why are they coming?

- Do parents know about it?

- Do you ask any parents' permission?

- When would you recommend children going to a gym?

- What age would you recommend to start at?

- What activities would you recommend them?

 

Compare the answers gotten in the 1st part over the 2nd and write down your personal opinion.

 

 

 

SPORTS & GAMES

Aprendrem a donar al cervell allò que necessiti per distreure’s.

ACTIVITAT 1

En grup parleu sobre aquestes preguntes i intentau entre vosaltres pensar en quines són les respostes. Redacteu un petit text presentant les vostres opinions.

  • Com pot la pràctica de l’esport afavorir la nostra capacitat de concentració i de feina?

  • Com poden els jocs de taula, sudokus, sopes de lletres, crucigrames, videojocs millorar el nostre cervell?

  • Presenteu un llistat amb aquells esports que són altament recomanats per potenciar parts del cos i de la ment.

  • Depenent de l’edat de la persona, depèn la pràctica d’un esport? Per què?

  • Haurien dels nins i nines anar al gimnàs? Per què? En quines situacions?

  • Haurien els gimnasos de demanar un permís especial als pares segons l’edat de l’infant?

  • Quina edat creieu que és la recomanable?

  • Què creieu més important: Treballar de valent i treballar amb seny?

  • Què és millor, la força o l’estratègia?

 

ACTIVITAT 2

Presentau les preguntes i les vostres conclusions a na Pau Martínez.

Pensau a dir:

  1. Qui sou?

  2. Quin és el motiu del mail?

  3. Quina informació voleu saber?

  4. Quina informació important voldria compartir amb vosaltres?

  5. i si la vostra teoria és certa o per altra banda hi ha incisos a fer.

 

ACTIVITAT 3

  • Aneu a distints gimnasos (Manacor, Porto Cristo, S’Illot, Cala Nau, Son Servera, …) i realitzeu una enquesta amb les mateixes preguntes de l’activitat 1. A banda, afegiu-ne d’altres:

  • Venen nins / nines al gimnàs?

  • Quina edat tenen?

  • Per què venen?

  • Els pares ho saben?

  • Demanes als pares que et signin un permís?

  • A quina edat o quan recomanaries als nins i nines anar al gimnàs?

  • Quines activitats els recomanaries fer?

  • ...

 

ACTIVITAT 4

  • Comparau les respostes donades dels 3 gimansos i pensau quina estratègia segueixen. Volen el mateix? Es preocupen pels seus clients? A quin dels tres vos agradaria anar donat el cas? Per què?

 

CLOENDA

Presenteu per escrit què pensaveu vosaltres al principi, què vos va dir el professional, què pensava la gent i a quina conclusió heu arribat a partir de tota la informació investigada i apresa. Quin consell donarieu a la gent? Què vos agradaria que passés a partir del que heu descobert?

Al vostre treball hi ha d’aparèixer:

  • oracions en present i subjuntiu per tal de donar consells, condicional.

  • esports i parts del cos.

 

Deadline: 20th of January

  

- Edit a plot about all the information, fun facts and anecdotes you have collected in a     dialogue way.

- Send it by e-mail to your English Teacher

- All the members of the group must appear on the script.

- It must take 7 minutes maximum.