9.- Electronic Devices OOOO 4 (ICT - VERBAL)
PRESENT TENSES & USED TO / DIDN'T USE TO - SHOULD / SHOULDN'T
ELECTRONIC DEVICES & ROOMS IN A HOUSE
- Note down all the household appliances you have at home (object and quantity of them) & where you can find them too.
- Note down the effects of electricity on your body according to the amperes.
- Find out information about WI-FI Radiations and Health Risk.
- How have the electronic appliances changed our life style? Ask to professionals or people who were young in the 50's (1950)
Write an essay comparing before and now.
* Why is not recommended staring at a torch?
* When we are in front of a projector, a tablet or our mobile phone, does it affect in somehow in the same way?
* Write down a list of recommendations we should take in account by the time we work with electronic devices.
(Room - Light - Position of the appliance - Resting Time - ...) E- Mail
Write an essay providing helpful information and share it with the principal of your school.
MOU-TE AMB LES NNTT
ACTIVITAT 1
En grup parleu sobre aquestes preguntes i intentau entre vosaltres pensar en quines són les respostes. Redacteu un petit text presentant les vostres opinions.
Feis una graella apuntant TOTS els aparells electrònics que es tenen a casa avui en dia (aparell i nombre d’unitats); així com el lloc on les podem trobar.
Cercau quin afecte té l’electricitat en el nostre cos depenent del nombre d’ampers.
Cercau informació sobre les radiacions WIFI i els problemes de salut que poden esdevenir-se.
Com han canviat els aparells electrònics la nostra vida?
ACTIVITAT 2
Presentau les preguntes de l’activitat 1 i les vostres conclusions a n’en Toni Aguiló Pons o a persones que eren joves als anys 50’ (1950).
Pensau a dir:
Qui sou?
Quin és el motiu del mail?
Quina informació voleu saber?
Quina informació important voldria compartir amb vosaltres?
i si la vostra teoria és certa o per altra banda hi ha incisos a fer.
ACTIVITAT 3
Cuidar la vista és molt important, Per què no és recomanable mirar directament a un llum potent (sol, far de cotxe, llinterna LED, …?
Quan ens situam davant d’un projector, tableta o mòbil, afecta a la nostra vista d’alguna manera?
Escriviu un llistat de recomanacions que hauríem de tenir present a l’hora de treballar amb aparells electrònics. (Habitació, Il.luminació, Posició de l’aparell electrònic, Descans,...)
ACTIVITAT 4
Presentau les preguntes de l’activitat 3 i les vostres conclusions a n’en Jose Vicente.
Pensau a dir:
Qui sou?
Quin és el motiu del mail?
Quina informació voleu saber?
Quina informació important voldria compartir amb vosaltres?
i si la vostra teoria és certa o per altra banda hi ha incisos a fer.
CLOENDA
Presenteu per escrit què pensaveu vosaltres al principi, què vos va dir el professional, què pensava la gent i a quina conclusió heu arribat a partir de tota la informació investigada i apresa. Quin consell donarieu a la gent? Què vos agradaria que passés a partir del que heu descobert? Compartiu aquest escrit amb el director del vostre centre.
Al vostre treball hi ha d’aparèixer:
oracions en present i subjuntiu per tal de donar consells, condicional.
Used to / didn’t use to
Modal Verbs (shoud - shouldn’t)
aparells electrònics i habitacions dintre d’una casa.
- Edit a plot about all the information, fun facts and anecdotes you have collected in a dialogue way.
- Send it by e-mail to your English Teacher
- All the members of the group must appear on the script.
- It must take 7 minutes maximum.