GROUP: Bàrbara Nebot
3.- Personal Information OOOOOO 6 (MATHS / VISUAL)
COMPARATIVES & SUPERLATIVES
SMALL NUMBERS
Names & Surnames are NOT going to appear or be used in public. This information is ONLY going to be registered in teacher's official server. In case any student were in risk, ONLY teachers working with doctors would start an official protocol.
* Name & Surnames
* Date of Birth
* Height / Weight / Foot Size (centimetres and inches)
* Write an e-mail to a doctor in order to compare results and get a conclusion with the answers.
* DB8 the average between 6 year-old till 12 year-old students according to the recorded weight and height registered in classes. Is there any difference between boys and girls?
* Work out the meaning of BMI and How to calculate it. Present a grid with the FORMULA and the classification.
* Write down a summary explaining the reality of our centre according to height and weight setting out percentage of students underweighted, in the average, overweighted or obese. So, 1st you need to know the number of students who have been observed and remember, students must be the same year age.
Aprendrem què suposa segons el nostre sexe i la nostra edat tenir una alçada i un pes en concret.
ACTIVITAT 1
Aconseguireu el llistat dels alumnes d’educació primària de CEIP Punta de n’Amer.
Anireu aula per aula i anotareu:
Nom i Cognoms dels alumnes
Sexe
Data de naixement
Alçada
Pes
Número de Peu
Longitud del Peu en centímetres
A partir de la informació obtinguda la presentareu a una graella. Vora la longitud del peu en centímetres, haureu de presentar la conversió en inches (mesura britànica)
Realitzareu una còpia de la graella on el títol sigui: Arxiu Adjunt. A aquest document eliminareu la informació de noms i cognoms on només apareixeran les sigles: Diana Barceló Gelabert = DBG
ACTIVITAT 2
Cercau la següent informació:
Què significa la sigla BMI?
Com es fa per calcular-ho.
Presentau una graella amb la fórmula i una mitja ideal segons les característiques: Sexe, Alçada, Pes.
ACTIVITAT 3
A partir de la fòrmula, calculau el BMI dels alumnes de CEIP Punta de n’Amer i anoteu quins alumnes serien considerats de risc tant per sobrepès. com per manca del mateix.
Observau si hi ha diferències entre els alumnes de 6 fins a 12 anys; així com si hi ha diferència entre els nens i les nenes? Podeu arribar a una conclusió? Hi ha algun fet que vos hagi cridat l’atenció?
Realitzau un petit resum explicant segons la vostra teoria la realitat del nostre centre. Pensau a explicar-ho emprant els percentatges d’alumnes amb sobrepès, dintre del pès normal i manca de pès. Per això recordau que heu de tenir ben clar el número total d’alumnes observats per grup. Vosaltres triau si és per curs o per nivell (aquest serà el 100%) Però recordau, han de ser de la mateixa anyada.
ACTIVITAT 4
Envieu un mail amb dubtes que tingueu sobre aquest tema a na Tamara Moreno, juntau-ho amb les conclusions obtingudes de l’activitat 3 i adjuntau la graella: ‘Arxiu Adjunt’ Pensau a dir:
Qui sou?
Quin és el motiu del mail?
Quina informació voleu saber?
Quina informació important voldria compartir amb vosaltres?
i si la vostra teoria és certa o per altra banda hi ha incisos a fer.
CLOENDA
Presenteu per escrit què pensaveu vosaltres al principi, què vos va dir el professional, què pensava la gent i a quina conclusió heu arribat a partir de tota la informació investigada i apresa. Quin consell donarieu a la gent? Què vos agradaria que passés a partir del que heu descobert?
Al vostre treball hi ha d’aparèixer:
oracions emprant els presents i passats; així com oracions en passiva.
ús de percentatges i xifres numèriques.
- Edit a plot about all the information, fun facts and anecdotes you have collected in a dialogue way.
- Send it by e-mail to your English Teacher
- All the members of the group must appear on the script.
- It must take 7 minutes maximum.