8.- Importance of SPORT and GAMES OOOO 4 (PE - VERBAL)
PRESENT TENSES, SUBJUNCTIVE & CONDITIONALS
SPORTS & PARTS OF THE BODY
PART I
* How can sport help us to study or work smarter?
* How do Boardgames, Susokus, Crosswords or Videogames effect our brain?
* Find out a list of sports and write why they are highly recommended.
* Depending on your age, depends the recommended sport?
* Should children go to a gym?
* Do you think gyms should ask for a parents permission depending on the age of the children?
* What would the recommended age be?
* Work harder or smarter? Brain over Brawn!
DB8 about it & write down your conclusions.
PART II
* Go to different gyms and ask them the same questions:
- Are there any children coming to the gym?
- If so, why are they coming?
- Do parents know about it?
- Do you ask any parents' permission?
- When would you recommend children going to a gym?
- What age would you recommend to start at?
- What activities would you recommend them?
Compare the answers gotten in the 1st part over the 2nd and write down your personal opinion.
Aprendrem a donar al cervell allò que necessiti per distreure’s.
ACTIVITAT 1
En grup parleu sobre aquestes preguntes i intentau entre vosaltres pensar en quines són les respostes. Redacteu un petit text presentant les vostres opinions.
Com pot la pràctica de l’esport afavorir la nostra capacitat de concentració i de feina?
Com poden els jocs de taula, sudokus, sopes de lletres, crucigrames, videojocs millorar el nostre cervell?
Presenteu un llistat amb aquells esports que són altament recomanats per potenciar parts del cos i de la ment.
Depenent de l’edat de la persona, depèn la pràctica d’un esport? Per què?
Haurien dels nins i nines anar al gimnàs? Per què? En quines situacions?
Haurien els gimnasos de demanar un permís especial als pares segons l’edat de l’infant?
Quina edat creieu que és la recomanable?
Què creieu més important: Treballar de valent i treballar amb seny?
Què és millor, la força o l’estratègia?
ACTIVITAT 2
Presentau les preguntes i les vostres conclusions a na Pau Martínez.
Pensau a dir:
Qui sou?
Quin és el motiu del mail?
Quina informació voleu saber?
Quina informació important voldria compartir amb vosaltres?
i si la vostra teoria és certa o per altra banda hi ha incisos a fer.
ACTIVITAT 3
Aneu a distints gimnasos (Manacor, Porto Cristo, S’Illot, Cala Nau, Son Servera, …) i realitzeu una enquesta amb les mateixes preguntes de l’activitat 1. A banda, afegiu-ne d’altres:
Venen nins / nines al gimnàs?
Quina edat tenen?
Per què venen?
Els pares ho saben?
Demanes als pares que et signin un permís?
A quina edat o quan recomanaries als nins i nines anar al gimnàs?
Quines activitats els recomanaries fer?
...
ACTIVITAT 4
Comparau les respostes donades dels 3 gimansos i pensau quina estratègia segueixen. Volen el mateix? Es preocupen pels seus clients? A quin dels tres vos agradaria anar donat el cas? Per què?
CLOENDA
Presenteu per escrit què pensaveu vosaltres al principi, què vos va dir el professional, què pensava la gent i a quina conclusió heu arribat a partir de tota la informació investigada i apresa. Quin consell donarieu a la gent? Què vos agradaria que passés a partir del que heu descobert?
Al vostre treball hi ha d’aparèixer:
oracions en present i subjuntiu per tal de donar consells, condicional.
esports i parts del cos.
- Edit a plot about all the information, fun facts and anecdotes you have collected in a dialogue way.
- Send it by e-mail to your English Teacher
- All the members of the group must appear on the script.
- It must take 7 minutes maximum.